V prvih devetih mesecih tega leta je poraba zlata na Kitajskem zrasla za skoraj 6 odstotkov v primerjavi z obdobjem pred epidemijo leta 2019. Med največjimi kupci so milenijci in pripadniki generacije Z, zlato pa jim predstavlja zanimivo naložbo in poznavanje modnih trendov. Nižje cene in privlačnejši dizajni so dvignili povpraševanje po zlatem nakitu za kar 32 odstotkov v primerjavi z letom prej.

Nakupe zlata je pospešila tudi spletna prodaja, med drugim novembrski spletni nakupovalni festival, ko so znani vplivneži s prenosi v živo v hipu razprodali zlate palice iz spletne ponudbe. Velikan spletne prodaje JD.com je zabeležil 150-odstotno letno rast prodaje zlatega nakita, nakupov zlatih palic pa je bilo več kot dvakrat toliko kot lani.

Mlajše generacije na Kitajskem vse bolj prepoznavajo zlato kot dobro naložbo, še posebej po nemirnem lanskem letu, ki je zanihalo prenekatere trge. Njihova strategija vlaganja vse bolj vključuje stabilne naložbe z nizkim tveganjem, kar spodbuja povpraševanje po plemenitih kovinah.

Več: CGTN (članek v angleščini)