Aktualne novice, Novice

Kaj je postopek pregleda stranke (KYC) in zakaj je pomemben?

Ob prijavi v spletni račun Valores ste se srečali z zahtevo po oddaji identifikacijskih dokumentov, ob čemer so se vam morda porajala vprašanja.

Čemu je to potrebno in ali ni druge poti?

V podjetju Valores smo zavezani kakovosti ponujenih storitev ter visoki stopnji varnosti naših strank in njihovega premoženja. Zato sledimo zakonodajno določenim zahtevam pregleda strank (ang. “know your customer” oz. KYC), ki vključuje tudi preverjanje istovetnosti osebnih podatkov in dokumentov.

 

Zakaj je potreben pregled strank?

KYC oz. pregled strank je standardni postopek preverjanja identitete strank, ki ga pri vsakdanjem poslovanju uporabljajo finančne oz. investicijske organizacije, finančni agenti in druga podjetja, ki vršijo finančne transakcije s strankami.

Poleg tega, da je pregled strank v skladu s pravnimi in zakonskimi določili, je tudi dobra poslovna praksa. Stranka namreč tako bolje razume resnost vlaganja, podjetje pa omeji tveganja za pojav sumljivih finančnih dejavnosti. V Sloveniji izvajanje ukrepov za poznavanje oz. pregled stranke določa Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-1).

 

Vir: PISRS.si

 

Vsa podjetja oz. poslovni modeli, povezani s finančnimi transakcijami, morajo torej zakonsko slediti pravilom za preprečevanje pranja denarja, zmanjševanje tveganja finančnih goljufij, kraje identitete in financiranja terorizma.

Preverjanje identitete strank je zato obvezno in zakonsko določeno. Uspešno opravljen postopek preverjanja pomeni, da sta tako stranka kot podjetje zaščiteni v njunem poslovnem razmerju in poslovnih transakcijah.

 

Katere podatke morate v postopku preverjanja stranke predložiti?

Pri postopku preverjanja stranke gre primarno za zagotavljanje istovetnosti identitete stranke, zato se preverja sledeče elemente.

  • Zasebni vlagatelji: preverjanje osebne identitete (uradni osebni dokument s fotografijo) ter izvor denarja (postopek preverjanja vrši banka).
  • Pravni vlagatelji: poleg osebne identitete se preverijo še podatki podjetja ter povezava oz. razmerje med podjetjem in zastopnikom, ki vlaga v imenu podjetja.

Po tem, ko pridobimo potrebne informacije, bomo vašo identiteto potrdili čim prej in vas o tem obvestili.

 

 

 

Če pride do težav v postopku…

Pri oddaji podatkov in dokumentov bodite pozorni, da so podatki točni, naloženi dokumenti pa jasno vidni oz. čitljivi. Če so podatki oz. materiali pomanjkljivi ali pa je v postopku preverjanja podatkov prišlo do napake ali zavrnitve, boste prejeli e-poštno sporočilo s podrobnostmi o težavi.

V tem primeru vas prosimo, da postopek ponovite in dosledno upoštevate navodila za odpravo težave. Za dodatna vprašanja se lahko obrnete na e-poštni naslov info@valores.si.

 

Kakšne so prednosti preverjanja za stranke?

Strankam se običajno zdi zahteva po oddaji dokumentov in podatkov o identiteti odveč, čeprav je s sodobno tehnološko podporo to precej bolj enostavno in hitreje kot izkaz fizičnih dokumentov ob obisku vašega finančnega svetovalca.

Postopek preverjanja predstavlja tudi osnovno varovalno sredstvo za stranke. Ustvarja namreč bolj varno in zaupanja vredno okolje za izvedbo vlagateljskih transakcij znotraj vašega spletnega računa Valores.

Podatki, ki jih predložite v postopku, so zagotovljeno varno shranjeni in zaščiteni pred nepooblaščenimi vdori. Varnost občutljivih podatkov se nadgrajuje z naprednim preverjanjem pristnosti in šifriranjem, zaradi česar lahko še bolj zaupate postopku preverjanja identitete.

 

S preverjanjem Valores nudi varnejše vlagateljsko okolje

S sledenjem zakonodajnim zahtevam glede preverjanja strank v podjetju Valores znižujemo finančna tveganja poslovanja. Tako se lažje izognemo transakcijam s finančimi viri, ki ne uspejo zagotoviti istovetnosti predloženih podatkov, ter se posvetimo dobrim poslovnim praksam.

Posledično našim zvestim strankam nudimo višjo raven finančnih storitev, večjo varnost vaših podatkov in sredstev ter močnejši občutek zaupanja, ki je glavni temelj dobrega dolgoročnega sodelovanja.

 

Kako uporabljamo in shranjujemo vaše podatke?

Podatke, ki jih posredujete v postopku preverjanja stranke, podjetje Valores uporablja za potrjevanje vaše identitete in zaščito pred spletnimi prevarami. Osebni podatki, ki jih posredujete, bodo varno shranjeni in vidni v vašem spletnem računu. Slike dokumentov po pregledu uničimo, osnovne podatke pa zadržimo, saj so potrebni za obdelavo vaših transakcij in naročil.

Več pravnih določil glede sodelovanja z Valores ter Varstva osebnih podatkov in zasebnosti najdete na tej povezavi.

 

Varni vlagatelji, varna naložba

S postopkom preverjanja strank smo v podjetju Valores obvezani zagotoviti varno vlagateljsko okolje. Verjamemo, da boste prepoznali tudi druge prednosti spletnega računa Valores in izkoristili najbolj zaupanja vredne naložbene priložnosti v plemenite kovine.

 

Valores

Ekipa Valores je skupina svetovalcev, ki najprej vlaga v svoje finančno znanje, nato pa z njim spremlja posameznike do njihovih ciljev.

Sorodni članki